Title: Describing Everyday Life(~ 2 minutes) | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Cornell Psychology Research Lab...
Title: Can you identify the items fast enough? | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Human And Machine Learning Lab...
Title: Answer a survey about your opinions, lasting about 2 - 3 minutes | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Angus Xu...
crab people
Title: Create a dialog on fashion for twenty sentences | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: edina [A1NWSKGXRO8IUS] (Contact) TO...
Title: 5 minute research survey for 50 cents | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: The Wharton School [ABIUW8FBC3EE7] (Contact)...
Title: Rate faces! Usually takes less than 3 minutes. | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Gabriel S Lenz [A687MKEY2JOMB]...
Title: Short Survey (1 min, $0.10) or Interaction Study (15-20 min, up to $1.50) (~ 1 minutes) | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester...
Title: Short Academic Survey: about 2-3 minutes | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Ernest Baskin [A3A8Q21R517G44] (Contact)...
Title: ~5 min. Survey | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Miguel [A1GXS195UXDTC4] (Contact) TO 1: [Pay: 4.00] [Fast: 5.00]...
Title: What made you happy? Write down your happy moment | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: RIT [A26KHZBLR8IL6F] (Contact) TO...
I have one and only one setup that I'd consider totally secure. Tails persistent on USB, and only because I'm paranoid about my bitcoins which...
Sitting in front of my iMac desktop and PC laptop same type setup I've had for 4 years and can confirm if you aren't a dumbass it really doesnt...
Sounds like you want your own Channing Taint Yum [IMG]
Title: Survey on Perceptions of Online Information | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Noelle Nelson [A2W08JXP2MEG7Z]...
Title: Word Learning Experiment | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Stanford Language and Cognition Lab [A1XUBU5CS5SFRV]...
Today's Projected Earnings: $42.87 + Bonuses: $1.09 = $43.96 (Exported from Mturk Suite v1.21.10) [spoiler] Those plant boxes saved the day!
Title: Fun for Plant Lovers - Place a bounding box around crops and weeds | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Jeffrey Du...
Title: Buying behavior in Supermarket/Grocery Store | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Eduardo Rech [A1IK6XHT5BBRLZ]...
Title: Academic Research on Advertising ( ~ 10 minutes survey) | PANDA Worker: Preview | Accept | Requester Requester: Denise Falchetti...
Separate names with a comma.