06/09 - Stretching Sunday!

Discussion in 'Daily mTurk HITs Threads' started by TissueHime, Jun 9, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. THFYM

    THFYM Survey Slinger

    Messages:
    6,447
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +15,652
    [​IMG]
     
    • LOL LOL x 2
    • Love Love x 1
  2. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    I don't have issues with anybody and most of my friends were a kaleidoscope of what problems exist in the world.
     
  3. THFYM

    THFYM Survey Slinger

    Messages:
    6,447
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +15,652
    [​IMG]
     
    • Love Love x 1
  4. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    This is self defeating because of how interesting the art is itself, yeah?

    Sidenote: that branch didn't make those marks.
     
  5. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
     
  6. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    So mTurk is loading so s-l-o-w but everything else is fine- what's the deal- am I the only one having problems today-
     
  7. morweeg

    morweeg Certified Organic Batch Master

    Messages:
    29,405
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +35,242
    Look at me, I'm so "down" with the struggle, you don't even know, man.
     
    • LOL LOL x 1
  8. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    Every time I come here tonight you guys are still discussing this racist, gender, bullshit. I come here for work issues and to be entertained. Please drop the drama. This is not the place for it.
     
    • Love Love x 1
  9. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    I couldn't give one little peep :emoji_poop: about the struggle. I wanna have fun.
     
  10. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    It's probably all of that, right? Okay. My favorite color is blue and it's 3am and I have to wait to go buy beer.

    I like purple too.
     
  11. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    ...and contextually... do you use actual keys to get from a to b (i.e. tab, shift, ctrl, etc.) or the mouse?
     
  12. LucusNon

    LucusNon Active Turker

    Messages:
    320
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +133
    You weren't asking me but I'll answer anyways.

    I use AutoHotkey scripts to shortcut some simple stuff.

    So for example one of my scripts lets me use Alt-R to return a hit.
    (If there was already a standard keyboard shortcut for returning, that'd be news to me.)
    I do a LOT of returning (my return rate is a ridiculous 40%), so I really wanted a shortcut for that.
     
    • Useful / Informative Useful / Informative x 1
  13. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    Alright, I have beer and I wasn't drinking it until my internet went out, came on, went out...been dealing with slow internet all day- come here, read that :emoji_poop:, leave- go back and deal with my stuff- had to go into registry and change some stuff after an hour of research, because some Avast update let it start controlling Firefox . Fix that, all other sites loading fast the way they used to, come here, that :emoji_poop: still going on and mTurk is the only site still hanging up, everywhere-my dash and hits, come here- it's 3:21 am SSDD- geesh
    Is mTurk loading slow for anyone else that's up?
    Oh and I love purple and sea green.
    I am probably the only one that uses the mouse for everything.
     
  14. LucusNon

    LucusNon Active Turker

    Messages:
    320
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +133
    Just in case it may be a local issue:

    First I'd clear browser cookies, then quit-and-restart the browser.

    If that doesn't help, try a different browser.

    If that doesn't help, restart the computer ...
    and power your network router(s) off for like half a minute and on again.

    If that doesn't help, maybe it's an external issue somewhere in the network?

    idk
     
    • LOL LOL x 1
  15. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    Wondering cause from up above-"Our cloud DB provider is having issues & we're investigating to find a solution. Sorry for the inconvenience!"
    Maybe Amazon is on the same cloud DB or another one having problems today... maybe that's dumb idk [​IMG]
     
  16. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    At worst, if you get a 400 error issue, click on the lock in chrome and got sites and clear the cookies for it. Short answer.
     
  17. LucusNon

    LucusNon Active Turker

    Messages:
    320
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +133
    lol idk ... I always do all those things that I mentioned, and they almost never solve anything. It's the same stuff tech support people often suggest ("clear your cache and cookies, restart this and that," yada yada) ... it almost never helps (because the cause is usually external not local) ... except on rare occasions when it helps (those rare cases where it really is a local problem at our end).
     
  18. Gemini

    Gemini Active Turker

    Messages:
    362
    Gender:
    Male
    Ratings:
    +192
    Well, okay. I'm gonna go watch some more episodes of Justfied.

    Night sweet cakes.
     
    • Like Like x 1
  19. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    It's none of that. Everything else loading fast and fine. It's mTurk- when I click dashboard, takes 15 seconds to engage- the Firefox little thingy up top goes back and forth like 50 times before it connects and my dashboard opens, or if I try to open a hit to work on, same thing- cannot do batch hits- too slow.
     
  20. Sunlite

    Sunlite Survey Slinger

    Messages:
    4,676
    Gender:
    Female
    Ratings:
    +7,190
    Yeah, I'll try it tomorrow-
     
Thread Status:
Not open for further replies.